Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Grejs.

Av Gonken - 31 januari 2008 00:00

Här var ju ett bra tag sen sist jag skrev. En hel del har hänt sen sist, men inte några direkt spektakulära saker. Värt att nämna är väl:

-Kokains tredje demo är färdigmixad. Allt som fattas nu är ett omslag (första utkastet ser helt sjukt bra ut) och lite redigering av mp3:orna, sen jävlar släpps det lös på det vilda onda internet.
-Storebror var här i en vecka. Han kom med mäkta fina presenter. Kashmirsjalar, fickplunta... men bäst av allt: en snygg jävla vattenpipa... med två pipor dessutom.
-Jag fick VG på min muntliga tenta i religionshistoriakursen. Jag hade valt zoroastrismen då, så nu är jag väl lite av en expert. För att kalla sig expert behöver man ju bara tro sig veta allt om någonting och sen ställa upp på nåt debattprogram i tv. Men jag vill inte va med i tv, så jag får väl va lite av en hobbyexpert.

Det som väntas nu är plugga en hel del och sen på tisdag får jag en omhemtenta i religionssociologi. Tror inte det ska va några problem alls att klara den, men behöver ändå repetera litteraturen då det var typ tre år sen jag läste den kursen.

Bäst just nu: Dat Punk - Alive 2007

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gonken - 28 augusti 2008 00:00

Nu bor jag ju i Linköping igen. Så enligt reglerna (imaginära regler är roliga) är det väl dags med Kreativitetsåret nu. Men pga. en helt fucked up flytt rent ekonomiskt får det vänta lite innan jag kan börja med Dildojesustavlan. Dock borde jag väl ...

Av Gonken - 7 maj 2008 00:00

Jag tänkte göra mig en egen lista denna gång. Detta är en sammanställning av de vanligaste frågorna i Close-Ups "Record Collector"-del i varje nummer den senaste tiden. Eftersom musik är mitt största intresse (tuttar kommer faktiskt på andra plats må...

Av Gonken - 30 mars 2008 00:00

I mitt försök att göra det mesta för att klara min uppsats tänkte jag försöka leva som en vanlig/nyttig människa framöver (jag har hört att det ska vara bra i största allmänhet, men inte riktigt fattat grejen med rutiner... kaos är mycket roligare!)....

Av Gonken - 20 mars 2008 00:00

1. Tre namn jag lyssnar till:richard, gonken2. Någonting jag tycker om med mig själv:mitt skägg och min störda humor.3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:det mesta rent utseendemässigt. att jag har dålig självkänsla/självförtroende.4. Detta ...

Av Gonken - 5 februari 2008 00:00

1. Berätta om första fyllan.det kommer jag inte ihåg. men det började väl typ i 13-årsåldern.2. Berätta om första kyssen.eh... tror det var med magdalena, mest för att testa vad fan grejen var.3. Vem är ditt snyggaste hångel?dread såklart.4. Yngsta r...

Ovido - Quiz & Flashcards