Direktlänk till inlägg 22 november 2007

Bajsleken.

Av Gonken - 22 november 2007 00:00

Det finns en oerhört rolig och barnslig lek som heter Bajsleken. Bajsleken går ut på att byta ut ett ord, eller del av fler sammansatta ord, i en filmtitel till ordet bajs. Exempel: Sound Of Music ---> Sound Of Bajs. Ungefär så simpelt som det kan bli, och ungefär på så låg nivå som det går... och det är hysteriskt kul om man hittar den perfekta filmtiteln. Så jag tänkte lysa upp vardagen med att skriva ner några av mina favoriter:

James Bond med rätt att bajsa
Mannen som kunde tala med bajs
Mannen som kunde bajsa med hästar
Sagan om bajsets återkomst
Harry Potter och bajsordern
Bajsmassakern
Bajskungen
Bajs never dies
Passion of the bajs
Sound of bajs

Visst är det kul? Nu är det eran tur att sprida ordet om denna fantastiska lek. Det finns alldeles för många oupplysta där ute för att vi ska kunna frälsa världen. 


Bäst just nu: Coheed & Cambria  - In Keeping Secrets Of Silent Earth: 3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gonken - 28 augusti 2008 00:00

Nu bor jag ju i Linköping igen. Så enligt reglerna (imaginära regler är roliga) är det väl dags med Kreativitetsåret nu. Men pga. en helt fucked up flytt rent ekonomiskt får det vänta lite innan jag kan börja med Dildojesustavlan. Dock borde jag väl ...

Av Gonken - 7 maj 2008 00:00

Jag tänkte göra mig en egen lista denna gång. Detta är en sammanställning av de vanligaste frågorna i Close-Ups "Record Collector"-del i varje nummer den senaste tiden. Eftersom musik är mitt största intresse (tuttar kommer faktiskt på andra plats må...

Av Gonken - 30 mars 2008 00:00

I mitt försök att göra det mesta för att klara min uppsats tänkte jag försöka leva som en vanlig/nyttig människa framöver (jag har hört att det ska vara bra i största allmänhet, men inte riktigt fattat grejen med rutiner... kaos är mycket roligare!)....

Av Gonken - 20 mars 2008 00:00

1. Tre namn jag lyssnar till:richard, gonken2. Någonting jag tycker om med mig själv:mitt skägg och min störda humor.3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:det mesta rent utseendemässigt. att jag har dålig självkänsla/självförtroende.4. Detta ...

Av Gonken - 5 februari 2008 00:00

1. Berätta om första fyllan.det kommer jag inte ihåg. men det började väl typ i 13-årsåldern.2. Berätta om första kyssen.eh... tror det var med magdalena, mest för att testa vad fan grejen var.3. Vem är ditt snyggaste hångel?dread såklart.4. Yngsta r...

Ovido - Quiz & Flashcards