Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Frågestund 4.

Av Gonken - 29 november 2007 00:00

1. Fullständigt namn? - Richard/Gonken
2. Exakt ålder? – 24
3. Vart bor du? - göteborg
4. Bor tillsammans med? - min skivsamling
5. Färg på ditt hus? – gult jävla tegel
6. När är du född? – oktober
7. När gick du upp i morse? – halv två
8. När ska du sova ikväll? – när jag är trött nog att sova... dvs vid typ 4-tiden
9. Duschat idag? – jahadå
10. Kramat någon idag? – nein
11. Pussat någon idag? – dubbelnein
12. Vad har du ätit idag? – pasta och godis
13. Dagens klädsel? - mysbyxor och anticimextröja (företaget, inte bandet)
14. Dagens smink? – skägg
15. Dagens sötnos? – skägg
16. Dagens roligaste? – det avsnittet där det roliga hände
17. Har du många vänner? – nja... lagom
18. Hur många har du kysst? – typ 30, 40 eller nåt
19. Vem kramade du senast? – kristoffer tror jag han heter
20. Hur många har du haft sex med? – inte tillräckligt många, men troligtvis fler än du
21. Hur många har varit otrogna med dig? – ingen har nyttjat mig sexuellt för att vara otrogen mot sin partner nej
22. Har du pojk-/flickvän? - nein
23. Vem pratade du med i telefon senast? - min kusin
24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jill

FAVORIT :
25. Film? – crank är en bra film
26. Låt? - man kan inte ha favoritlåtar
27. Mat? – pizza
28. Dryck? – hallonsoda vs. öl
29. Färg? – svart får jag väl säga för att verka ond
30. Stad? – söderköping
31. Land? – nangiala

SENASTE :
32. Personen du tänkte på? - sånt minns jag ju inte
33. Personen du kysste? – hoho... det du
34. Gången du spydde? – arvikafestivalen 07
35. Gången du grät? – nån gång i år kanske
36. Pizzan du åt? – på 5 tastes
37. Gången du var i Göteborg? – jag bor i gbg
38. Gången du var i Stockholm? – på jannes/sebbes/pers födelsedagsfest
39. Gången du var full? - några veckor sen
49. Gången du var hög?- aldrig
40. Personen som såg dig gråta? – den vet för det är bara den människan

ANTINGEN ELLER :
41. Svart eller vitt? – svart
42. Hund eller katt? – hund
43. Ut och festa eller hemma och mysa? – hemma och festa
44. Tvspel eller datorspel? – tvspel
45. Singel eller upptagen? – upptagen med friheter
46. Hångla eller ha sex? – sex inkluderar ju hångel, så blir sex
47. Lunarstorm eller Helgon eller Playahead? – helgon
48. Ragga eller bli uppraggad? – uppraggad... inte för att det händer direkt ofta
49. Big Brother eller Paradise Hotel? – tittar hellre på andra människors bajs än kollar på dokusåpa
50. Har du svart hår eller blont? – blont
51. Har du blåa ögon eller bruna? – blå
52. Choklad eller lakrits? – choklad
53. Göteborg eller Stockholm? – göteborg
54. Högerhänt eller vänsterhänt? – höger
55. Coca cola eller fanta? – hallonsoda
56. Pizza eller kebab? – pizza
57. Randigt eller prickigt? – inget helst
58. Älska eller älskas? – älskas
59. Leva eller dö? – leva såklart

ANTAL :
60. Personer du älskar? – två
61. Personer du hatar? – ingen
62. Pojk-/flickvänner du haft? – en
63. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? – typ 20
64. Glassar du ätit på en dag? – 3 kanske
65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – var på 1 detta år
66. Gånger du haft minnesluckor? – varenda gång jag vart full
67. Gånger du varit hög? - ingen
68. Personer du saknar just nu? – två
69. Gånger ditt hjärta brustit? – en

VEM :
70. Vill du kyssa nu? – det du
71. Ska du träffa imorgon? – förhoppningsvis min kusin
72. Sjöng du senast för? – de på l'orient på våran senaste spelning
73. Hade du senast en msn-konversation med? – elisabeth
74. Spelade du tvspel med senast? – att spela tvspel är inget att skämmas för, men något man bör göra i ensamhet.
75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – dread såklart
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? – ingen. det är ju taskigt
77. Förtjänar att dö? – en hel drös människor
78. Är söt? – jag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gonken - 28 augusti 2008 00:00

Nu bor jag ju i Linköping igen. Så enligt reglerna (imaginära regler är roliga) är det väl dags med Kreativitetsåret nu. Men pga. en helt fucked up flytt rent ekonomiskt får det vänta lite innan jag kan börja med Dildojesustavlan. Dock borde jag väl ...

Av Gonken - 7 maj 2008 00:00

Jag tänkte göra mig en egen lista denna gång. Detta är en sammanställning av de vanligaste frågorna i Close-Ups "Record Collector"-del i varje nummer den senaste tiden. Eftersom musik är mitt största intresse (tuttar kommer faktiskt på andra plats må...

Av Gonken - 30 mars 2008 00:00

I mitt försök att göra det mesta för att klara min uppsats tänkte jag försöka leva som en vanlig/nyttig människa framöver (jag har hört att det ska vara bra i största allmänhet, men inte riktigt fattat grejen med rutiner... kaos är mycket roligare!)....

Av Gonken - 20 mars 2008 00:00

1. Tre namn jag lyssnar till:richard, gonken2. Någonting jag tycker om med mig själv:mitt skägg och min störda humor.3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:det mesta rent utseendemässigt. att jag har dålig självkänsla/självförtroende.4. Detta ...

Av Gonken - 5 februari 2008 00:00

1. Berätta om första fyllan.det kommer jag inte ihåg. men det började väl typ i 13-årsåldern.2. Berätta om första kyssen.eh... tror det var med magdalena, mest för att testa vad fan grejen var.3. Vem är ditt snyggaste hångel?dread såklart.4. Yngsta r...

Ovido - Quiz & Flashcards