Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Frågestund 3.

Av Gonken - 26 november 2007 00:00

1. Var hittade du den här listan?
på petras hemsida/blogg.

2. Var är dina föräldrar födda?
mamma i skåneland å pappa å småland.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
ubuntu kanske.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
den där bakom kulturhuset i sthlm.

5. När badade du i en pool senast?
nån gång tidigare i år.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
njae...

7. Hur många barn vill du ha?
max en per förlälder är mitt motto.

8. Vilken musikstil tycker du mest om?
massor... men metal och punk dominerar

10. Vad har du för TV-kanaler?
de vanliga.

11. Har du åkt moped någon gång?
ja.

12. Har du busringt någon gång?
ja det är väl klart, man har ju humor för fan.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
vill gärna båda två.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
seattle.

16. Har du en egen trädgård?
nä, men jag har egen dusch.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
simpsons.

18. Kan du alla orden i nationalsången?
knappast.

19. Badkar eller duschkabin?
badkabin.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
supersugen.

21. Favoritpizza?
pizzadeg, tomatsås, ost, mozzarella, annanas, champinjoner, vitlökssås och peperoni.

22. Chips eller popcorn?
chips, för popcorn är av ondo.

23. Vilken färg på läppstift använder du?
anus.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
vad ska det va bra för?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
ja, jag vann... in my mind.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
äppel. apelsinjuice smakar ju som något äckligt.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
brorsan, pizza.

28. Favoritchoklad?
apelsinkrokant.

29. När röstade du senast?
när det var val senast såklart.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej, jag är för bra för sånt.

32. Är du bra på matlagning?
japp. speciellt skäggbiff.

33. Klarar du att tanka själv?
nä, sånt sysslar inte jag med.

35. Pepsi eller Coca Cola?
coca cola. men helst inget av dem.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
litegrann kanske.

37. Vad var det senaste du handlade?
snus.

38. Har du kräkts offentligt?
jahahahadå. senast på arvikafestivalen.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
med tillräckligt mycket pengar kan man nog fixa sig den sanna kärleken.

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
absolut inte.

41. Har du ringt något betalnummer?
ja.

42. Kan man vara vän med sitt ex?
kan man nog kanske ja.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
farfar.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
sånt kommer jag ju inte ihåg... jag var ju bebis.

45. Vad har du för meddelande på din telefon?
hail satan av en gosskör.

46. Vad har du i din väska?
kurslitteratur.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
lyssnar på musik.

48. Vad är du tacksam för idag?
att jag har en grymt bra bästa kompis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gonken - 28 augusti 2008 00:00

Nu bor jag ju i Linköping igen. Så enligt reglerna (imaginära regler är roliga) är det väl dags med Kreativitetsåret nu. Men pga. en helt fucked up flytt rent ekonomiskt får det vänta lite innan jag kan börja med Dildojesustavlan. Dock borde jag väl ...

Av Gonken - 7 maj 2008 00:00

Jag tänkte göra mig en egen lista denna gång. Detta är en sammanställning av de vanligaste frågorna i Close-Ups "Record Collector"-del i varje nummer den senaste tiden. Eftersom musik är mitt största intresse (tuttar kommer faktiskt på andra plats må...

Av Gonken - 30 mars 2008 00:00

I mitt försök att göra det mesta för att klara min uppsats tänkte jag försöka leva som en vanlig/nyttig människa framöver (jag har hört att det ska vara bra i största allmänhet, men inte riktigt fattat grejen med rutiner... kaos är mycket roligare!)....

Av Gonken - 20 mars 2008 00:00

1. Tre namn jag lyssnar till:richard, gonken2. Någonting jag tycker om med mig själv:mitt skägg och min störda humor.3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:det mesta rent utseendemässigt. att jag har dålig självkänsla/självförtroende.4. Detta ...

Av Gonken - 5 februari 2008 00:00

1. Berätta om första fyllan.det kommer jag inte ihåg. men det började väl typ i 13-årsåldern.2. Berätta om första kyssen.eh... tror det var med magdalena, mest för att testa vad fan grejen var.3. Vem är ditt snyggaste hångel?dread såklart.4. Yngsta r...

Ovido - Quiz & Flashcards