Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Frågestund 5.

Av Gonken - 5 februari 2008 00:00

1. Berätta om första fyllan.
det kommer jag inte ihåg. men det började väl typ i 13-årsåldern.

2. Berätta om första kyssen.
eh... tror det var med magdalena, mest för att testa vad fan grejen var.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
dread såklart.

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
jag håller inte koll deras ålder.

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
vilken fråga. det är klart... man är väl slampa liksom.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
mitt skägg.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
man kan ju inte ta ut något ur dess kontext på en människa. men tuttar är ju det bästa som finns.

8. Favoritsexsoundtrack.
grindcore av bästa sort. hårt å brutalt ska det va.

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
jag skämms inte över nån skiva. men folk skulle väl titta snett på mig min "thomas rusiak - in the sun"-skiva.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
många såklart. peter siepens verkar vara en rolig karl att ha sex med. hon som spelar keyboard i bleeding through är ju jävligt het med.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
nä.

12. Har du strippat för någon?
haha... nä fan heller. men nån gång borde man göra det för att det borde ju vara en rolig isbrytare.

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
på transvestitfesterna ja. haha

14. Har du snattat?
jahadå.

15. Har du moonat?
ja, jag har t.om blivit bestraffad för det under nollningen.

16. Den du levt och upplevt mest med?
storebror.

17. Hur många har du varit kär i?
typ 3 st kanske. blir ytterst sällan kär.

18. Käraste ägodel?
min skivsamling.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
en kk.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
att inte få den jag vill ha.

21. Homo, hetero, bi?
spela roll?!

22. Vad är kärlek?
mest jobbigt för en sån som jag.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
massa saker man ångrar, man inget jag vill ändra på. jag är ju den jag är pga allt som hänt.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
det är väl klart.

25. Ordet är ditt.
läs papillon, drick mer öl och kläm på fler tuttar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gonken - 28 augusti 2008 00:00

Nu bor jag ju i Linköping igen. Så enligt reglerna (imaginära regler är roliga) är det väl dags med Kreativitetsåret nu. Men pga. en helt fucked up flytt rent ekonomiskt får det vänta lite innan jag kan börja med Dildojesustavlan. Dock borde jag väl ...

Av Gonken - 7 maj 2008 00:00

Jag tänkte göra mig en egen lista denna gång. Detta är en sammanställning av de vanligaste frågorna i Close-Ups "Record Collector"-del i varje nummer den senaste tiden. Eftersom musik är mitt största intresse (tuttar kommer faktiskt på andra plats må...

Av Gonken - 30 mars 2008 00:00

I mitt försök att göra det mesta för att klara min uppsats tänkte jag försöka leva som en vanlig/nyttig människa framöver (jag har hört att det ska vara bra i största allmänhet, men inte riktigt fattat grejen med rutiner... kaos är mycket roligare!)....

Av Gonken - 20 mars 2008 00:00

1. Tre namn jag lyssnar till:richard, gonken2. Någonting jag tycker om med mig själv:mitt skägg och min störda humor.3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:det mesta rent utseendemässigt. att jag har dålig självkänsla/självförtroende.4. Detta ...

Av Gonken - 31 januari 2008 00:00

Här var ju ett bra tag sen sist jag skrev. En hel del har hänt sen sist, men inte några direkt spektakulära saker. Värt att nämna är väl:-Kokains tredje demo är färdigmixad. Allt som fattas nu är ett omslag (första utkastet ser helt sjukt bra ut) och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards