Direktlänk till inlägg 20 november 2007

Yxmän och skivor.

Av Gonken - 20 november 2007 00:00

Media är allt bra roliga. Fundera rpå om man ska börja samla på alla knasiga sammansatta ord de använder för öknamn/smeknamn för olika människor och liknande. Tycker de borde brädda sig lite. Ta t.ex "Yxmannen" som exempel. Tänk om det skulle komma någon mer galenpanna och löpa amok med en yxa. Ska den människan då bli Yxmannen 2, eller ska det vara beroende på ålder och om den senaste yxmannen är yngre än den tidigare så får denna kallas för Yxmannen Den Yngre! Det skulle göra det lite mer hemtrevligt på nåt sätt.


Idag blev jag en lycklig människa. Att jag är en skivnörd och alldeles trevligt beroende av att köpa skivor är ju inte direkt någon hemlighet. På bara några veckor har min "skivor att köpa"-lista blivit några A4-sidor lång. Men åter till saken, jag fick iaf hem Dillinger Escape Plan - Ire Works idag. Fy fan så jävla bra den är.


Jag är på riktigt bra humör idag. Sånt händer lätt när man gjort bra ifrån sig på ett seminarie om en bok som är tråkigare än sportprogram och ekonominyheter tillsammans. Ni fattar va? Sådär riktigt tråkigt så man bara vill pissa på boken och sen skjuta på den med en hagelbössa för att denna jord inte förtjänar sådan ondska i skriven form. Så detta tänkte jag fira med att lägga upp en rolig bild. Dock har jag ingen aning om vem upphovsmannen/kvinnan är till bilden, men den har iaf använt den roliga siten Despair.com för att göra den.


Bäst just nu: Dillinger Escape Plan - Ire Works

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gonken - 28 augusti 2008 00:00

Nu bor jag ju i Linköping igen. Så enligt reglerna (imaginära regler är roliga) är det väl dags med Kreativitetsåret nu. Men pga. en helt fucked up flytt rent ekonomiskt får det vänta lite innan jag kan börja med Dildojesustavlan. Dock borde jag väl ...

Av Gonken - 7 maj 2008 00:00

Jag tänkte göra mig en egen lista denna gång. Detta är en sammanställning av de vanligaste frågorna i Close-Ups "Record Collector"-del i varje nummer den senaste tiden. Eftersom musik är mitt största intresse (tuttar kommer faktiskt på andra plats må...

Av Gonken - 30 mars 2008 00:00

I mitt försök att göra det mesta för att klara min uppsats tänkte jag försöka leva som en vanlig/nyttig människa framöver (jag har hört att det ska vara bra i största allmänhet, men inte riktigt fattat grejen med rutiner... kaos är mycket roligare!)....

Av Gonken - 20 mars 2008 00:00

1. Tre namn jag lyssnar till:richard, gonken2. Någonting jag tycker om med mig själv:mitt skägg och min störda humor.3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:det mesta rent utseendemässigt. att jag har dålig självkänsla/självförtroende.4. Detta ...

Av Gonken - 5 februari 2008 00:00

1. Berätta om första fyllan.det kommer jag inte ihåg. men det började väl typ i 13-årsåldern.2. Berätta om första kyssen.eh... tror det var med magdalena, mest för att testa vad fan grejen var.3. Vem är ditt snyggaste hångel?dread såklart.4. Yngsta r...

Ovido - Quiz & Flashcards